Aplikace BI nad daty ze CRM systému – Tomáš Zelinka
Tomáš Zelinka
Bakalářská práce
Aplikace BI nad daty ze CRM systému
BI solution to the data from the CRM
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit Business Intelligence (BI) řešení nad daty ze systému Řízení vztahů se zákazníky (CRM) vybrané farmaceutické společnosti. Ve dvou samostatných kapitolách teoretické části jsou stručně představeny pojmy BI a CRM, jak spolu souvisejí, jaké mají využití ve firemním prostředí a jaké jsou jejich trendy v současné době. Praktická část začíná identifikací sledovaných ukazatelů …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to create a Business Intelligence (BI) solution to the data from the Customer Relationship Management (CRM) system of a chosen pharmaceutical company. Theoretical part consisting of two separate chapters briefly presents the concepts BI and CRM, their interconnection, their use in the business environment and their current trends. Practical part begins with identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Tomáš Církovský
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane