Sandra Doglia

Diplomová práce

Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Analysis of the communication strategy for launch of the NUXOR brand on the Czech market and recommendations for its improvement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie uvedení značky Lindt NUXOR od společnosti Lindt & Sprüngli na českém trhu. Teoretická část poskytne informace o značce a strategickém řízení značky. Popsány jsou také značkové a komunikační strategie, přičemž zvláštní pozornost je věnována komunikaci na sociálních sítích. Dále se práce věnuje procesu uvádění nové značky na trh, jehož součástí …více
Abstract:
This master's thesis deals with the analysis of the communication strategy for the launch of the Lindt NUXOR brand by Lindt & Sprüngli on the Czech market. The theoretical part provides information about the brand and brand management strategies. Branding and communication strategies are also described, with particular attention paid to social media communication. The thesis further addresses the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Šárka Uchytilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92324