Sandra Doglia

Master's thesis

Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Analysis of the communication strategy for launch of the NUXOR brand on the Czech market and recommendations for its improvement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie uvedení značky Lindt NUXOR od společnosti Lindt & Sprüngli na českém trhu. Teoretická část poskytne informace o značce a strategickém řízení značky. Popsány jsou také značkové a komunikační strategie, přičemž zvláštní pozornost je věnována komunikaci na sociálních sítích. Dále se práce věnuje procesu uvádění nové značky na trh, jehož součástí …more
Abstract:
This master's thesis deals with the analysis of the communication strategy for the launch of the Lindt NUXOR brand by Lindt & Sprüngli on the Czech market. The theoretical part provides information about the brand and brand management strategies. Branding and communication strategies are also described, with particular attention paid to social media communication. The thesis further addresses the process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Šárka Uchytilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92324