Internetová marketingová komunikace firmy SCIMED Biotechnologies s.r.o. – Bc. Natálie Ptáčníková
Bc. Natálie Ptáčníková
Diplomová práce
Internetová marketingová komunikace firmy SCIMED Biotechnologies s.r.o.
Internet Marketing Communication of SCIMED Biotechnologies Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci společnosti SCIMED Biotechnologies s.r.o. Cílem práce je doporučit změny v současné online marketingové komunikaci, které povedou ke zlepšení a zefektivnění současného stavu. Vedlejším cílem je analyticky zhodnotit stávající internetovou marketingovou komunikaci vybrané společnosti, a to na základě vlastního výzkumu. V teoretické části …víceAbstract:
The thesis is focused on online marketing communication of SCIMED Biotechnologies s.r.o. The aim of the thesis is to recommend changes in the current online marketing communication that will lead to the improvement and efficiency in the current situation. A secondary goal is to analytically evaluate the current online marketing communication of the selected company, based on our own research. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁČNÍKOVÁ, Natálie. \textit{Internetová~marketingová komunikace firmy SCIMED Biotechnologies s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ab1hxd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva