Bc. Lukáš Ságl
Bachelor's thesis
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT Analysis of Enterprise
Abstract:
Práce se zabývá analýzou podnikatelského subjektu Hubertka Louny z pohledu mikroprostředí a makroprostředí. Ověřuje, jak společnosti pracuje se stávajícími zákazníky a získává nové. Práce se dále zabývá silnými a slabými stránkami podnikatelského subjektu a zároveň i hrozbami a jeho příležitostmi. V závěru jsou uvedeny návrhy pro další rozvoj subjektu.Abstract:
This work deals with the analysis of the business subject Hubertek Louna from the point of view of the microenvironment and macroenvironment. It verifies how the company works with existing customers and acquires new ones. The work also deals with the strengths and weaknesses of the business entity as well as threats and opportunities. In the end, there are suggestions for further development of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e0r2g/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane