Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA – Ing. Lucie Vlachová
Ing. Lucie Vlachová
Bachelor's thesis
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Activities in the Form of Sales Support of a Specific Business Company - for example VITANA
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jako významným prvkem komunikačního mixu, a zároveň i nedílnou součástí integrované marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje historická východiska vzniku podpory prodeje, její aktuální význam, základní členění a další atributy s ní spojené. V praktické části se věnuji úspěšné společnosti Vitana, která ve velkém měřítku využívá nástroje …moreAbstract:
Abstract The bachelor thesis deals with sales promotions as significant elements of communication mix and at the same time it also deals with an unseparable part of integrated marketing communication. The theoretical part contains historical resources of sales promotion origination, its current significancy, essential division and other attributes connected with it. In its practical part I have focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aqrn6/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLACHOVÁ, Lucie. \textit{Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/acnqnr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová