Ing. Lucie Vlachová

Bachelor's thesis

Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA

Activities in the Form of Sales Support of a Specific Business Company - for example VITANA
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jako významným prvkem komunikačního mixu, a zároveň i nedílnou součástí integrované marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje historická východiska vzniku podpory prodeje, její aktuální význam, základní členění a další atributy s ní spojené. V praktické části se věnuji úspěšné společnosti Vitana, která ve velkém měřítku využívá nástroje …more
Abstract:
Abstract The bachelor thesis deals with sales promotions as significant elements of communication mix and at the same time it also deals with an unseparable part of integrated marketing communication. The theoretical part contains historical resources of sales promotion origination, its current significancy, essential division and other attributes connected with it. In its practical part I have focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní