Využití marketingového komunikačního mixu pro zvýšení participace občanů na veřejné správě – Bc. Zbyšek Čelikovský
Bc. Zbyšek Čelikovský
Diplomová práce
Využití marketingového komunikačního mixu pro zvýšení participace občanů na veřejné správě
The Use of Marketing Communication Mix to Increase Citizien Participation in Public Administration
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zapojením integrované marketingové komunikace do participace občanů na činnosti veřejné správy v České republice. V její teoretické části se práce zaměřuje na definování základních pojmů integrované marketingové komunikace a popisu možností občanské participace v České republice. V praktické části práce zkoumá uplatňování integrované marketingové komunikace na participaci …víceAbstract:
The Master´s thesis deals with integrated marketing communications in citizen's participation in public administration in the Czech Republic. In the theoretical part the work focuses on defining integrated marketing communications and description of possibilities of citizen's participation in the Czech Republic. In the practical part the work explores claiming integrated marketing communications on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o24gl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček