Přístup učitelů k žákům s poruchami chování na základní škole – Bc. Martina Kubínová, DiS.
Bc. Martina Kubínová, DiS.
Diplomová práce
Přístup učitelů k žákům s poruchami chování na základní škole
Teachers Approach toward students with behaviour disorder
Anotace:
Název diplomové práce je: „Přístup učitelů k žákům s poruchami chování na základní škole“. Diplomová práce je zaměřena na situaci žáků s poruchami chování ve škole, přístupy učitelů k žákům. Je dělena do čtyř kapitol. Tři kapitoly jsou zaměřeny na teorii a poslední kapitola je zaměřena na výzkum. U žáků s poruchami chování se vyžaduje ze strany zainteresovaných osob odpovídající přístup, který zahrnuje …víceAbstract:
Title of the thesis: “Teachers Approach toward Students with Behaviour Disorder”. The thesis studies the situation of pupils with behaviour disorders in schools and the approaches of the teachers towards the pupils. It is divided into four chapters. Three chapters are focused on theoretical background and the last chapter deals with the research. Pupils with behaviour disorders require an adequate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plwci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová