Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu – Bc. Mariya Manuilova
Bc. Mariya Manuilova
Bakalářská práce
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Direct marketing methods in the industrial company in Kazakhstan
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu přímého marketingu a prováděných aktivit ve společnosti KazPromKomplex, která realizuje svou činnost v Kazachstánu. Práce se zaměřuje na teoretický popis a analýzu odborných zdrojů pojednávajících o nástrojích přímého marketingu a na aplikaci nástrojů a médií v praxi. Cílem bakalářské práce je pomoci přehledů a analýz zaměřených na využití médií a nástrojů DM navrhnout …víceAbstract:
Bachelor thesis contains analysis of direct marketing and activities carried out at KazPromKomplex Company (Kazakhstan). The work focuses on the theoretical description and analysis of literature sources dedicated to direct marketing tools, and application of marketing tools and media in practice. The aim of the work to suggest new methods of marketing communication for increasing of sales of goods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hj1bg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová