Shijing Zhang
Bachelor's thesis
Customer Management in the Energy Company
Zákaznický management v energetické společnosti
Abstract:
Práce nejprve představuje důležitost řízení vztahů se zákazníky. Literární řešerše prezentuje problematiku zákaznické loajality, metody Net Promoter Score a modelu IDIC. Data byla sesbírána dotazováním za účelem stanovení skóre NPS. Pro hlavní segmenty zákazníků byl proveden průzkum spokojenosti s cílem vytvořit efektivně cílenou zákaznickou strategii. Výběrový soubor zahrnoval 306 zákazníků, kteří …moreAbstract:
The thesis first indicates the importance of customer relationship management. Literature review of customer loyalty, NPS, and IDIC model are included in the article. The examination of secondary data in order to determine NPS scores were researched. A satisfaction survey has been carried out for the main business sectors in order to make an effectively targeted customer strategy. The sample of data …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87571
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2022
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Elvíra Čermáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane