Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychvatatele školní družiny – Jana LAVIČKOVÁ
Jana LAVIČKOVÁ
Diplomová práce
Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychvatatele školní družiny
The difference between the pedagogic communication in use of a primary school teacher and an after-school educator
Anotace:
Práce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické komunikaci v prostředí základní školy, přičemž jsou v ní uvedeny shodně jako v prvé kapitole uvedeny definice, funkce, verbální a neverbální komunikace. Nově jsou v ní přidány kapitoly …víceAbstract:
The dissertation is focused to the field of communication and it is divided up to three sections, which concur in order. The first section is aimed to delimitation, definiton, functions and types of social communication. The second section is applied to the pedagogic communication in a primary school background, and there are stated, as well as in the first section, definitions, functions and verbal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Zveřejnit od: 22. 4. 2009
Identifikátor:
10412
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Michal Kaplánek, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAVIČKOVÁ, Jana. \textit{Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychvatatele školní družiny}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/aegg0x/.
Jak správně citovat práci
LAVIČKOVÁ, Jana. Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychvatatele školní družiny. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL
Název
Vložil
Vloženo
Práva