Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence – Michaela Tomková
Michaela Tomková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Marketing communications of the company České dráhy, a.s., from the point of view of competition
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of the company České dráhy, a.s. and competition on the rail market in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and provide a complete picture of marketing communications in České dráhy, a.s. from the point of view of particular forms and by means of my own questionnaire research to find out about the customers' awareness of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Kateřina Macháčková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka v oblasti služeb B2B
Michaela Vlčková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy
Alexandra Schenková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Denisa Janková -
Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell
Eliška Holubová