Pozice předčítání v prostředí mateřské školy – Veronika TANEČKOVÁ
Veronika TANEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Pozice předčítání v prostředí mateřské školy
The position of reading in the nursery school environment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pozicí předčítání v prostředí mateřské školy. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí zejména na rozvoj řeči dítěte v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti v mateřské škole, ale i mimo ni. Najdeme zde také typy knih, se kterými se dítě od počátku života setkává a psychologické působení s předčítáním spojené. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of reading in the enviroment of the nursery school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part mostly concentrates on child's speech development in connection with reading literacy in the nursery school, but also outside of it. In this part we can find even the types of books that are connected with a child since the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TANEČKOVÁ, Veronika. Pozice předčítání v prostředí mateřské školy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost dětí předškolního věku
Petra ZAVADILOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana JANŠOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová