Filip Novák

Bakalářská práce

Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek

The influence of relationship marketing on the behavior of Signal-nábytek customers
Anotace:
Práce se zabývá analýzou společnosti Signal-nábytek a jejího e-shopu z hlediska marketingu vztahů a managementu. Na základě analýzy dostupných informací o společnosti, a dotazníkového šetření, mezi zákazníky společnosti Signal-nábytek ohledně jejich zkušeností s e-shopem jsou v závěru práce formulovány závěry a doporučení, která pomohou zkoumané společnosti zlepšit relationship marketing.
Abstract:
This paper focuses on analysis of the Signal-nábytek company and their e-shop through the lense of relationship marketing and management. On the basis of the analysis of available information, and the survey we conducted about the experience of customers with the e-shop, we formulated recommendations, that should help the company improve the relationship marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku