Filip Novák

Bachelor's thesis

Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek

The influence of relationship marketing on the behavior of Signal-nábytek customers
Abstract:
Práce se zabývá analýzou společnosti Signal-nábytek a jejího e-shopu z hlediska marketingu vztahů a managementu. Na základě analýzy dostupných informací o společnosti, a dotazníkového šetření, mezi zákazníky společnosti Signal-nábytek ohledně jejich zkušeností s e-shopem jsou v závěru práce formulovány závěry a doporučení, která pomohou zkoumané společnosti zlepšit relationship marketing.
Abstract:
This paper focuses on analysis of the Signal-nábytek company and their e-shop through the lense of relationship marketing and management. On the basis of the analysis of available information, and the survey we conducted about the experience of customers with the e-shop, we formulated recommendations, that should help the company improve the relationship marketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.