Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení – Barbora Mílková
Barbora Mílková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Analysis of customer satisfaction in particular accommodation facility
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je výzkum spokojenosti zákazníků vybraného ubytovacího zařízení. Jeho cílem je identifikovat charakteristiky hostů podniku, definovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků, na základě metod jejího měření určit celkovou míru spokojenosti návštěvníků a na závěr navrhnout přínosná doporučení. Ty poté poslouží jako zdroj pro zavedení případných změn, které by mohly vést ke …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is research on customer satisfaction of a selected accommodation facility. Its aim is to identify the characteristics of the hostel guests, define the factors influencing customer satisfaction, determine the overall level of visitor satisfaction based on the methods of its measurement and finally to propose beneficial recommendations. These will later serve as a source …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86198
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Valentýna Zamastilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková