Metody výuky žáků 2. stupně Daltonských škol. – Lucie FABIÁNKOVÁ
Lucie FABIÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Metody výuky žáků 2. stupně Daltonských škol.
Teaching methods of students second grade of Dalton schools.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá daltonskou školou a daltonským plánem, který vytvořila Helen Parkhurstová. Helen Parkhurstová vytvořila nový způsob vyučování ve škole, principy, metody a charakteristický způsob práce učitele a žáků. Teoretická část se zabývá reformní pedagogikou, alternativními školami a prací Helen Parkhurstové a daltonskou školou, plánem, který vytvořila a jeho hlavními znaky. Dále je …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the Dalton School and the Dalton Plan, which was created by Helen Parkhurst. Helen Parkhurst has created a new way of teaching at school, principles, methods, and a characteristic way of working with teachers and pupils. The theoretical part deals with reform pedagogy, alternative schools and works by Helen Parkhurst and Dalton School, the plan it has created and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FABIÁNKOVÁ, Lucie. Metody výuky žáků 2. stupně Daltonských škol.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-vv-14
Theses on a related topic
-
Využití konceptu business modelu v zemědělských podnicích v České republice
Jana Pitrová -
Helen Parkhurstová a její vliv na vývoj pedagogického myšlení
Anežka HÁJKOVÁ -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová