Bc. Matěj Velička
Bachelor's thesis
Metody guerilla marketingu
The Methods of Guerrilla Marketing
Anotácia:
Teoreticko-metodologická část práce popisuje základní prvky marketingu, jako potřeba, směna či trh. Dále marketing, jako takový a jeho vývoj z hlediska koncepcí. Druhá polovina první části je věnována guerilla marketingu a jeho metodám, což je podstata celé práce. Na konci kapitoly lze nalézt média, která lze při realizaci guerilla marketingové kampaně využít. Kapitola je zakončena právními aspekty …viacAbstract:
Theoretical and methodological part describes the basic elements of marketing, as needs, exchange and market. Furthermore, describes marketing itself and its evolution in terms of concepts. The second half of the first part is devoted to guerrilla marketing and its methods, which is the essence of the whole work. At the end of the chapter you can find a media that can be used in implementing guerrilla …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bdcs3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing a jeho právní regulace
Jan Pawlik -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin