Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov – Bc. Ilona Husáková
Bc. Ilona Husáková
Bachelor's thesis
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma nekonvenčními výukovými metodami založenými na plnění konverzačních úkolů a jejich aplikací v hodinách anglického jazyka na střední škole. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická, část si klade za cíl prozkoumat principy metody task-based teaching. Vysvětluje klíčové pojmy spojené s touto metodou, objasňuje ideje, z kterých vychází a navrhuje způsoby její …moreAbstract:
This thesis is concerned with the unconventional teaching approaches of task-based and task-supported teaching and their application in English lessons at a secondary school. It consists of two parts. The first, theoretical, part aims at exploring the principles of task-based teaching. It explains the key terms associated with it, clarifies the ideas behind this approach and suggests ways for implementation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zjyfl/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUSÁKOVÁ, Ilona. \textit{Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ai2wef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Komunikační kompetence u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole
Magdalena Snášelová -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
Veronika SOCHA KOLIBOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Komunikační kompetence žáku se SPU na ZŠ v Příbramském okrese
Veronika Kohoutová -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP