Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov – Bc. Ilona Husáková
Bc. Ilona Husáková
Bakalářská práce
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma nekonvenčními výukovými metodami založenými na plnění konverzačních úkolů a jejich aplikací v hodinách anglického jazyka na střední škole. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická, část si klade za cíl prozkoumat principy metody task-based teaching. Vysvětluje klíčové pojmy spojené s touto metodou, objasňuje ideje, z kterých vychází a navrhuje způsoby její …víceAbstract:
This thesis is concerned with the unconventional teaching approaches of task-based and task-supported teaching and their application in English lessons at a secondary school. It consists of two parts. The first, theoretical, part aims at exploring the principles of task-based teaching. It explains the key terms associated with it, clarifies the ideas behind this approach and suggests ways for implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zjyfl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Komunikační kompetence u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole
Magdalena Snášelová -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
Veronika SOCHA KOLIBOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Komunikační kompetence žáku se SPU na ZŠ v Příbramském okrese
Veronika Kohoutová -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP