Bc. Hana Stropková

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a aplikační. V teoretické části byly vymezeny definice CRM od různých autorů, vývojová stádia CRM, typy a prvky CRM, péče o zákazníky. V aplikační části byly nejprve stanoveny výzkumné otázky a následně použity …more
Abstract:
The goal of this thesis is to define the customer relationship management of selected businesses in the drugstore products retail. The work has two parts - theoretical and practical. The theoretical part specifies different authors‘ definitions of CRM, developmental milestones of CRM, types and components of CRM, customer care. The practical part specifies research questions and then uses these methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2017
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management