Valeriya Alferova

Diplomová práce

Principy marketingové komunikace českých vysokých škol ve směru k ruskojazyčným studentům

Principles of marketing communication of Czech universities in the direction to Russian-speaking students
Anotace:
Marketingová komunikace je nedílnou součásti fungování českých vysokých škol. V posledních letech se Česko střetlo s problémem ve formě slabších popu-lačních ročníků a tím i s malou obsazeností VŠ. I přes to, že tento problém není věcný, měl by se řešit. Tato práce je zaměřena na popsaní důležitých marketin-gových aspektů pro přilákaní vybrané skupiny studentů na vysoké školy. Jako jeden z dílčích …více
Abstract:
Marketing communication is an integral part of the functioning of Czech universities. In recent years, Czech Republic has encountered a problem in the form of weaker populations and thus a low occupancy rate of universities. Despite the fact that this problem is not everlasting, it should be solved. This work is focused on describing important marketing aspects for attracting a selected group of students …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Roman Fiala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78196