Jana Oulehlová

Master's thesis

Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře

Analysis of the marketing strategy of law firm
Anotácia:
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje …viac
Abstract:
The aim of my thesis is a detailed analysis of current marketing strategy of previously chosen law firm. The theoretical part of my thesis is focused on determination of basic terms and processes forming the marketing strategy of company. The practical part applies theoretical findings on a specific law firm. Furthermore, includes detailed overview of current marketing strategy and also gives recommendation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Radim Kříž

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46425