Bc. Martina STUCHLÍKOVÁ

Master's thesis

CSR a její role v marketingových aktivitách podniků

CSR and its role in marketing activities of companies
Abstract:
Společenská odpovědnost firem (CSR) je neustále skloňovaným pojmem ve všech odvětvích. Jinak tomu není ani v módním průmyslu, jehož působení má velký dopad na fungování celé planety. Předložená diplomová práce pojednává o společenské odpovědnosti firem u vybraných společností působících v módním odvětví. Práce porovnává realizované projekty vybraných společností s mírou povědomí u veřejnosti. Cílem …more
Abstract:
Corporate Social Responsibility (CSR) is a constant term in all sectors. It is no different in the fashion industry, whose activity has a great impact on the functioning of the entire planet. The submitted thesis deals with the corporate social responsibility of selected companies operating in the fashion industry. The thesis compares realized projects of selected companies with the level of public …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STUCHLÍKOVÁ, Martina. CSR a její role v marketingových aktivitách podniků. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/