Kryštof Zlatohlávek

Bakalářská práce

Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas

Marketing strategy for online store Evpas
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie firmy EVPAS dle dlouhodobého komunikačního frameworku See-Think-Do-Care. Hlavním cílem práce je analýza dostupných vstupních dat společnosti, následná optimalizace, rozšíření online marketingových aktivit a další doporučení. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou.
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on creation of an online marketing strategy of the company EVPAS according to the long-term communication framework See-Think-Do-Care. The main objective of the thesis is the analysis of available input data of the company, subsequent optimization, expansion of online marketing activities and other recommendations. The work is divided into theoretical, analytical and propositional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON