Kryštof Zlatohlávek

Bachelor's thesis

Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas

Marketing strategy for online store Evpas
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie firmy EVPAS dle dlouhodobého komunikačního frameworku See-Think-Do-Care. Hlavním cílem práce je analýza dostupných vstupních dat společnosti, následná optimalizace, rozšíření online marketingových aktivit a další doporučení. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou.
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on creation of an online marketing strategy of the company EVPAS according to the long-term communication framework See-Think-Do-Care. The main objective of the thesis is the analysis of available input data of the company, subsequent optimization, expansion of online marketing activities and other recommendations. The work is divided into theoretical, analytical and propositional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
  • Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON