Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol – Kateřina Bodláková
Kateřina Bodláková
Bachelor's thesis
Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol
Internet Marketing Communication of a Bicycle Dealership
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je internetová marketingová komunikace společnosti Maxbike působící na trhu jízdních kol. Nejdříve je charakterizováno prostředí, které je rozděleno na mikroprostředí a makroprostředí. Poté následují teoretická východiska internetové marketingové komunikace. Samotné měření na stránkách je provedeno metodou pozorování. K analýze byl využit nástroj Google Analytics a facebookové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is internet marketing communication of Maxbike company which operates on the bicycles market. First part of thesis is focused on the micor-eviroment and macro-enviroment.Then there are specified theoretical ways out of internet marketing communication.The observation method is used for measurement on the websites. Google Analytics was used as the tool and also Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118216
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Vojtěch Klézl
- Reader: Pavlína Pawlasová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BODLÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ald918/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout