Michal Vojtíšek

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo

Marketing strategy of winery association VOC Znojmo
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce nejprve popíšu teorii marketingového řízení s rozdělením na marketingové a komerční komunikace. V praktické části pak představím specifika vinařského marketingu, jednotlivé apelační vinařské systémy v Evropě, a vzniklé vinařské spolky VOC v České republice. Na příkladu vinařského spolku VOC Znojmo zmapuji použití jednotlivých prvků marketingového mixu. Na základě …more
Abstract:
Firstly, I describe the theory of the marketing management divided into marketing and commercial communication. In the second part, I introduce the specifics of the winery marketing, particular regulated wine of origin systems used in Europe, established winery association in the Czech Republic. I would like to chart individual elements of the marketing mix at Winery association VOC Znojmo. Based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Pavel Vajčner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72329