Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi – Vanda Demčáková
Vanda Demčáková
Bachelor's thesis
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány …moreAbstract:
This bachelors thesis Loyalty programs as a CRM tool used by airline describes the importance of Customer Relationship Management in todays competitive market and explains basic concepts of a relationship between organization and customers, such as customer value, satisfaction and loyalty. In the practical part is the knowledge from theoretical part applied on the specific airline. The practical part …moreAbstract:
Táto bakalárska práca s názvom Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi popisuje dôležitosť koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v dnešnom silne konkurenčnom prostredí a vysvetľuje jednotlivé pojmy týkajúce sa vzťahu medzi spoločnosťou a klientmi, akými sú hodnota, spokojnosť a lojalita zákazníkov. V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50195
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Markéta Kubálková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50195
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane