Komunikační strategie Jaderné elektrárny Temelín – Lenka Nekovářová
Lenka Nekovářová
Diplomová práce
Komunikační strategie Jaderné elektrárny Temelín
Communication Strategy of the Temelín Nuclear Power Plant
Anotace:
Práce se zabývá komunikací Jaderné elektrárny Temelín. Jaderná energetika je v České republice citlivým a vzhledem k plánované dostavbě JE Temelín hojně diskutovaným tématem, jelikož se dotýká mnoha zainteresovaných subjektů a čelí zvýšenému zájmu veřejnosti a médií. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii JE Temelín zaměřenou na veřejnost. V návrhu samotné strategie je vycházeno ze závěrů SWOT …víceAbstract:
The thesis deals with the communication of the Temelín Nuclear Power Plant. Nuclear sources of energy are currently a sensitive issue. The planned extension of the Temelín NPP is also a frequently discussed topic in the Czech Republic; it affects many stakeholders and faces increased public and media interest. The goal of the thesis is to create a communication strategy of the Temelín NPP targeted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35515
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35515
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková