Bc. Ondřej Vrána

Master's thesis

Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Promotion of brand Rudolf Jelinek using the tools of integrated marketing communications
Abstract:
VRÁNA O. Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Diplomová práce Praha 2016 Integrovaná marketingová komunikace nabývá v současné době na významu. Ve své práci vycházím z teoretických východisek, která se týkají vývoje a implementace integrované marketingové komunikace i jejího následného využití při brandingu. Výsledky aplikuji na společnost Rudolf Jelínek …more
Abstract:
VRÁNA O. Promotion of brand Rudolf Jelínek using the tools of integrated marketing communications. Master´s Thesis Prague 2016 Integrated marketing communication becomes very important in these days. My thesis is based on theoretical assumptions relating to the development and implementation of integrated marketing communication and its subsequent use for branding. The results are applied to the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní