Bc. Yevgeniya Lukyanenko

Bakalářská práce

Kampaně a nejčastější chyby v kampaních

Campaigns and the most common mistakes in a campaign
Anotace:
Cílem práce v teoretické části je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování efektivní kampaně. Cílem praktické části pak analýza faktorů, které ovlivňují výsledky marketingových kampaní. V teoretické části práce se zabývám teorií a koncepcí kampaně a rozebírám její prvky neboli nástroje marketingového mixu: cena, distribuce, produkt, propagace …více
Abstract:
The aim of the work in the theoretical part is to define all relevant theoretical knowledge related to marketing management and effective campaign planning. The aim of the practical part is the analysis of factors that affect the results of marketing campaigns. In the theoretical part of the work I deal with the theory and concept of the campaign and analyze its elements or tools of the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace