Implementace knihoven ITIL do systému CRM – Bc. Michal Štolpa
Bc. Michal Štolpa
Diplomová práce
Implementace knihoven ITIL do systému CRM
Information technology infrastructure library implementation to the system CRM
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou implementace knihoven ITIL v3 do informačního systému CRM Mensec. První část se věnuje oblasti CRM, metodice vývoje informačního systému, metodám řízení IT v podniku a charakteristice mezinárodního rámce ITIL. Druhá část analyzuje současný stav IS Mensec, jeho datový model a strukturu systému. Pro stanovení strategie dalšího vývoje je využita SWOT analýza …víceAbstract:
This thesis refers to the implementation of the ITIL v3 library to information system CRM Mensec. The first part focuses on the CRM, information system development methodology, methods of IT management in the enterprise and the characteristics of the international framework ITIL. The second part analyzes the current state of IS Mensec, its data model and the structure of the system. To determine the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/apw9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. David Chudán, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Ing. Jaroslav Klvaňa, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Web-based information system for Duha AZ
Jonáš Rosecký -
Cloud computing as a way to information system development in SME
Jan Tomíšek -
Use of Geographic Information System in Environmental Science
Ondřej Sáňka -
Evaluation of information system success in particular organization
Asare Boateng -
Information system design in UML
Armend Qerimi -
Design of restoration information system
Nagarajan Murugan -
Analýza IT procesů ve středně velké firmě a návrh implementace klíčových procesů dle rámce ITIL
Zdeněk Turecký -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková