Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace – Michaela HEJKRLÍK POLJAK
Michaela HEJKRLÍK POLJAK
Bachelor's thesis
Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace
The use of artifacts in pre-school children with disabilities as a tool to release emotions.
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace" se zabývá problematikou využití artefiletiky jako komplexního pedagogického přístupu pro podporu komunikace a sociální interakce u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) na prvním stupni …moreAbstract:
The bachelor thesis on "The use of artephiletics in children with developmental intellectual disorder and autism spectrum disorder (PAS) in the first grade of a special primary school as a communication tool" deals with the issue of using artephiletics as a complex pedagogical approach to promote communication and social interaction in children with developmental intellectual disorder and autism spectrum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJKRLÍK POLJAK, Michaela. \textit{Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ao729m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJKRLÍK POLJAK, Michaela. Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special needs education / Early Childhood specil education
Theses on a related topic
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights