Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy – Bc. Jitka Tihelková
Bc. Jitka Tihelková
Bakalářská práce
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Téma práce anglicky Compost heart of garden – integrated learning in kindergarten
Anotace:
Anotace: Bakalářská práce Kompost, srdce zahrady – integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy se věnuje tématu environmentální výchovy pro předškolní vzdělávání. Teoretická část vymezuje problematiku půdy, kompostu, procesům tlení, hnití, humusu a koloběhu živin. Vyzdvihuje model integrované tematické výuky Susan Kovalikové. Dále přibližuje koncept plynulého učení Josepha Cornella. Praktickou …víceAbstract:
Abstract The thesis Compost, the Heart of a Garden – Integrated Thematic Instruction in Kindergarten Environment focuses on the topic Environmental Education for Preschool Education. The theoretical part defines issues of soil, compost, decay, rotting, humus. It highlights the model of integrated thematic instruction by Susan Kovalik. Futhermore it outlines the concept of Joseph Cornell´s flow learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nryue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná