Janusz WIDENKA

Bakalářská práce

Public relations církevních neziskových organizací.

Public relations religious nonprofit organizations.
Anotace:
Cílem práce je zjistit hlavní faktory a prostředky ovlivňující klíčové nástroje komunikace s veřejností ve vybraných církevních řeholních institucích v městě Třinec. V teoretické části se budu věnovat vývoji Public Relations v historii a také tomu, jak může tento obor přispívat ke zkvalitnění služeb v organizaci. Praktická část práce bude metodologicky zpracována formou kvalitativního výzkumu.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to find out the main factors and means affecting the key tools of communication with the public in selected church religious institutions in Třinec. In the theoretical part I will focus on the historical development of Public Relations and also on the way in which can this subject contribute to the improvement of services in the organization. The practical part will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WIDENKA, Janusz. Public relations církevních neziskových organizací.. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta