Bc. Klára Rotšeidlová

Bakalářská práce

Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu

Application results of the analysis on a particular company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu public relations, corporate identity, mediální analýzu konkurence, průzkum veřejného mínění, aj., které se snoubí ve SWOT analýze a něž vedly k odpovědím na otázky výzkumného problému, tedy že PR aktivity nevytvářejí větší povědomí o značce Zafferano, avšak budují pozitivní image firmy A. R. M. a značky Zafferano a vztahy firmy s veřejností jsou založeny na vzájemném …více
Abstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations, corporate identity, medial analysis of competition, opinion polling, et al., which combines in the SWOT analysis and which answered questions of research problem. PR activities do not create major awareness about brand Zafferano, create positive image of company A. R. M. and brand Zafferano and public relations of company are found by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze