Bc. Kateřina Friede
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy
The corporate image analysis of chosen organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou image firmy jako hlavního prvku její identifikace a faktoru, který ovlivňuje a řídí chování vztahových skupin k dané firmě. Budování pozitivní image je složitý a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu statků a služeb. Pozitivní image firmy neovlivňuje pouze vnímání a chování spotřebitelů …víceAbstract:
This thesis is concerned on the corporate image as a main element of company identification and as a factor which has an influence to consumers’ behavior eminently in a relation to a given organization. Building of positive corporate image is complicated and long term process, which is based on strategic planning and company goals and helps public to obtain better orientation on the market of goods …víceKlíčová slova
Firemní image firemní identita firemní design firemní kultura firemní logo firemní komunikace marketingová komunikace firemní strategie strategické řízení Corporate image corporate identity corporate design corporate culture corporate logo corporate communication marketing communication business strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k3ymb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová