Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu – Bc. Ivana Měkotová
Bc. Ivana Měkotová
Diplomová práce
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Marketing of a healthy lifestyle with a focus on marketing activities in the field of nutrition and sport
Anotace:
V této práci se zabývám aktuálním tématem zdravého životního stylu, a to jak v celkovém pohledu, tak z pohledu marketingu. Cílem práce je v teoretické části zhodnotit sociologické koncepce životního stylu a současně objasnit zdravý životní styl jako marketingovou kategorii. V praktické části se pomocí výzkumné sondy snažím o zjištění, jak zkoumaná skupina chápe pojetí zdravého životního stylu. Práce …víceAbstract:
This work deals with the topical issue of healthy lifestyles, both in overall terms and in terms of marketing. The aim of theoretical part is to evaluate the sociological concepts of lifestyle and also to clarify the healthy lifestyle as a marketing category. By using the research probe I'm trying in practical part of research determine how the selected group understands the concept of a healthy lifestyle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/blxip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚKOTOVÁ, Ivana. \textit{Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ar5hks/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická média a jejich vliv na životní styl a hodnotovou orientaci jedince
Barbora Poledná -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova