Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích) – Bc. Kateryna Ipatova
Bc. Kateryna Ipatova
Bachelor's thesis
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Graffiti Likvid brand promotion (with focus on social media marketing)
Abstract:
Tato práce se zaměřuje výhradně na postavení společnosti Graffiti Likvid, která se zabývá odstraňováním „znečištění“ budov. Práce pojednává o problému, který se týká Prahy – turistického města, které musí dbát na čistotu a prevenci a boj s poškozením fasád budov. Práce pojednává o jednom z typů znečištění, kterým je graffiti. Hlavním cílem práce je po důkladné analýze situace vytvoření imageové kampaně …moreAbstract:
This thesis focuses exclusively on the position of the company Graffiti Likvid, which deals with the removal of “pollution” of buildings. The thesis deals with a problem that concerns Prague – a tourist city that must pay attention to cleanliness and prevention and the fight against damage to building facades. The thesis deals with one of the types of pollution, which is graffiti. The main goal of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IPATOVA, Kateryna. \textit{Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/argomt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána