Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně – Bc. Adrianna Rossini
Bc. Adrianna Rossini
Diplomová práce
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně aplikované na společnosti L´Oréal Paris. V teoreticko-metodologické části popisuje nástroje integrované marketingové komunikace a význam integračních nástrojů. Zabývá se jednotlivými faktory tvorby reklamy a reklamních kampaní. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí …víceAbstract:
This dissertation deals with the role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance of campaigns using the company L´Oréal Paris as an example. The theoretical section describes and characterizes integrated marketing communication and the importance of integrated tools, describing the different factors that make up advertising and campaigns. The practical part deals …víceKlíčová slova
Marketing integrovaná marketingová komunikace podpora prodeje firemní strategie marketingová strategie image firmy komunikace reklama vztahy s veřejností komunikační mix média sponzoring kampaň značka. Marketing integrated marketing communication sales promotion corporate strategy marketing strategy corporate image communication advertising public relations communication mix sponsorship campaign brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hcjo5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček