Bc. Adrianna Rossini

Master's thesis

Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně

The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně aplikované na společnosti L´Oréal Paris. V teoreticko-metodologické části popisuje nástroje integrované marketingové komunikace a význam integračních nástrojů. Zabývá se jednotlivými faktory tvorby reklamy a reklamních kampaní. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí …more
Abstract:
This dissertation deals with the role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance of campaigns using the company L´Oréal Paris as an example. The theoretical section describes and characterizes integrated marketing communication and the importance of integrated tools, describing the different factors that make up advertising and campaigns. The practical part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní