Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně – Bc. Adrianna Rossini
Bc. Adrianna Rossini
Master's thesis
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně aplikované na společnosti L´Oréal Paris. V teoreticko-metodologické části popisuje nástroje integrované marketingové komunikace a význam integračních nástrojů. Zabývá se jednotlivými faktory tvorby reklamy a reklamních kampaní. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí …moreAbstract:
This dissertation deals with the role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance of campaigns using the company L´Oréal Paris as an example. The theoretical section describes and characterizes integrated marketing communication and the importance of integrated tools, describing the different factors that make up advertising and campaigns. The practical part deals …moreKeywords
Marketing integrovaná marketingová komunikace podpora prodeje firemní strategie marketingová strategie image firmy komunikace reklama vztahy s veřejností komunikační mix média sponzoring kampaň značka. Marketing integrated marketing communication sales promotion corporate strategy marketing strategy corporate image communication advertising public relations communication mix sponsorship campaign brand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hcjo5/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSSINI, Adrianna. \textit{Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/at1e46/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová