Bc. Šárka Opekarová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. K analýze současné marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovoru s majitelem a metody pozorování. Dotazníkové šetření bylo vyhodnoceno pomocí grafů, kontingenčních tabulek a chí-kvadrát testu. V rámci výzkumu byla zkoumána současná marketingová …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication in chosen business subject. Contemporary marketing communication in the chosen business subject was analysed by results of questionnaire surveys, interviews with the owner and method of observation. The questionnaire surveys were evaluated by graphs, pivot tables and chi-square test. The research dealt with contemporary marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku