Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Šárka Opekarová
Bc. Šárka Opekarová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. K analýze současné marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovoru s majitelem a metody pozorování. Dotazníkové šetření bylo vyhodnoceno pomocí grafů, kontingenčních tabulek a chí-kvadrát testu. V rámci výzkumu byla zkoumána současná marketingová …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication in chosen business subject. Contemporary marketing communication in the chosen business subject was analysed by results of questionnaire surveys, interviews with the owner and method of observation. The questionnaire surveys were evaluated by graphs, pivot tables and chi-square test. The research dealt with contemporary marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zrhxn/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPEKAROVÁ, Šárka. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/atgaqx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing a jeho právní regulace
Jan Pawlik -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin