Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Klára Kyselová
Klára Kyselová
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the competitiveness of the company using communication mix tools
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Zvýšení konkurence schopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu se věnuje rozboru marketingové komunikace podniku BeneWood a následně detailním doporučením k jejímu zlepšení. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizován marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje, dále je zde popsán digitální marketing, analýza …viacAbstract:
The bachelor thesis on Increasing the competitive ability of the company by using communication mix tools is devoted to the analysis of the marketing communication of BeneWood and then detailed recommendations for its improvement. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Marketing communication mix and its tools are characterized in the theoretical part, then digital marketing, competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nxxa0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor