Komunikační strategie vybraného podniku – Ing. Eva Pavlíková
Ing. Eva Pavlíková
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ je analýza současného komunikačního mixu podniku PFAFF-GASTRO a návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace s akcentem na specifika B2B komunikace a plánování komunikační strategie dle modelu SOSTAC®. Druhá část je praktická a jsou v ní využívány …viacAbstract:
The main purpose of the thesis “Communication strategy of the chosen company” is analysis of current communication mix of the company PFAFF-GASTRO and proposal of a new communication strategy. Thesis consists of two crucial parts. Theory deals with the issue of marketing communication with emphasis on B2B communication specifics and communication strategy planning based on model SOSTAC®. The second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hf6og/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček