Ing. Eva Pavlíková

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ je analýza současného komunikačního mixu podniku PFAFF-GASTRO a návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace s akcentem na specifika B2B komunikace a plánování komunikační strategie dle modelu SOSTAC®. Druhá část je praktická a jsou v ní využívány …viac
Abstract:
The main purpose of the thesis “Communication strategy of the chosen company” is analysis of current communication mix of the company PFAFF-GASTRO and proposal of a new communication strategy. Thesis consists of two crucial parts. Theory deals with the issue of marketing communication with emphasis on B2B communication specifics and communication strategy planning based on model SOSTAC®. The second …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta