Bc. Eva Horníková
Diplomová práce
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem v kontextu oboru zaměřujícím se na tématiku „matka a dítě“ a na základě provedeného výzkumu poskytuje sadu doporučení pro praxi podniků. Klade si za cíl analyzovat faktory využití influencerů jako možného marketingového nástroje firem v České republice a formulovat strategická doporučení pro tyto spolupráce. Literární rešerše shrnuje poznatky o marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with influencer marketing in the context of the field focusing on the theme "mother and child" and provides a set of recommendations for the business practice based on the conducted research. It aims to analyse the factors of the use of influencers as a possible marketing tool for companies in the Czech Republic and to formulate strategic recommendations for such cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ecx13/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková