Tvorba destinačního produktu Lichtenštejnové na Jižní Moravě – Petr UHER
Petr UHER
Master's thesis
Tvorba destinačního produktu Lichtenštejnové na Jižní Moravě
Creating of destination product Lichtenstein in South Moravia
Abstract:
: Tato diplomová práce vznikla za účelem vytvoření nového destinačního produktu zaměřeného na rod Lichtenštejnů na Jižní Moravě. V teoretické části pojednává o destinaci, destinačním managementu, marketingu destinace, produktu cestovního ruchu a fázích jeho tvorby. V praktické části pak analyzuje stávající situaci na Jižní Moravě a navrhuje nový produkt cestovního ruchu. Metodika práce je převzata …moreAbstract:
This thesis was written for a purpose of creating new destination product focused on Lichtenstein's house in South Moravia. Theoretical part is about destination management, marketing and destination product with its phases of creation. Practical part analyzes current situation in South Moravia and designs new destination product. The methodology of the work is taken from the manuals of the CzechTourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
UHER, Petr. Tvorba destinačního produktu Lichtenštejnové na Jižní Moravě. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights