Schreiben als Mittel zum besseren mündlichen Ausdruck – Bc. Veronika Kordová Fleischmannová
Bc. Veronika Kordová Fleischmannová
Diplomová práce
Schreiben als Mittel zum besseren mündlichen Ausdruck
Writing as a tool to better oral production
Abstract:
The diploma thesis "Schreiben als Mittel zum besseren mundlichen Ausdruck" (Writing as a Tool to Better Oral Production) addresses the issue of writing in the teaching of German as a Foreign Language to adults. The aim is to identify the kind of writing that would help to improve the oral production of students, in particular, better accuracy in oral production and increased self-confidence. At the …víceAbstract:
Diplomová práce “Schreiben als Mittel zum besseren mündlichen Ausdruck” (Psaní jako nástroj k lepšímu mluvenému projevu) se zaměřuje na psaní ve výuce němčiny jako czího jazyka dospělých. Snaží se definovat druh psaní, který může pomoci zlepšit mluvený projev studentů z hlediska správnosti použití jazykových prsotředků i získání větší jistoty při mluvení. Zároveň zkoumá jak psaní jako přípravu k mluvení …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cvoxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková