Bc. Kateřina Vychodilová

Diplomová práce

Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích

Employer Branding Project for a Selected Employer on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí a.s. na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojmů, které se týkají budování značky zaměstnavatele a personálního marketingu na sociálních sítí. Zahrnuje teoretické poznatky o marketingovém mixu v personalistice, o péči o zaměstnance …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the employer branding of the company Zálesí a.s. on social networks. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part contains literature research of concepts related to employer branding and personnel marketing on social media. It includes theoretical knowledge on marketing mix in personnel management, employee care, employee benefits …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vychodilová, Kateřina. Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management